مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 10:202022-12-20اجتماعي

فارس من | نصب و راه اندازی دستگاه MRI در مشگین شهر تا پایان سال


مدیر شبکه بهداشتی درمانی و رییس موسسه آموزش سلامت شهرستان مشگین شهر گفت: فضاسازی برای نصب و راه اندازی یک دستگاه MRI در محوطه بیمارستان این شهرستان در حال انجام است و بهره برداری از آن تا پایان سال انجام می گیرد.

- محمد مهرتک مدیر شبکه بهداشتی درمانی و رییس موسسه آموزش سلامت شهرستان مشگین شهر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل در خصوص پیگیری سوژه مردمی فارس من با عنوان(نبود دستگاه MRI در بیمارستان های شهرستان مشگین شهر اردبیل) اظهار کرد: در شهرستان مشگین شهر به علت تعداد جمعیت کمتر از 300 هزارنفر که معیار استاندارد برای استقرار یک دستگاه MRI است، با مشکلاتی روبه رو بودیم که براساس پیگیری های لازم برای تحقق این مطالبه مردمی که از نیازهای اصلی شهرستان مشگین شهر بود، تا پایان سال شاهد استقرار یک دستگاه MRI در این شهرستان خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه هزینه تامین یک دستگاه MRI بیش از 160 میلیارد تومان است، افزود: طی اقداماتی که از سوی دانشگاه علوم پزشکی انجام گرفته در حال حاضر کارشناسان مرتبط مشغول فضاسازی در محوطه بیمارستان برای نصب و راه اندازی دستگاه MRI هستند.

مدیر شبکه بهداشتی درمانی و رییس موسسه آموزش سلامت مشگین شهر ادامه داد: با نصب و راه اندازی دستگاه MRI در شهرستان مشگین شهر علاوه بر تحقق یکی از مطالبات اصلی مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من | نصب و راه اندازی دستگاه MRI در مشگین شهر تا پایان سال

فارس من | نصب و راه اندازی دستگاه MRI در مشگین شهر تا پایان سال